.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان:
استقلال کتابخانه ها به توسعه کتابخوانی کمک خواهد کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، استقلال کتابخانه های عمومی را عامل پیشرفت این نهاد در سال های آتی دانست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران، مرتضی عمرانی مدیرکل کتابخانه های عمومی جهت بررسی زمینه های همکاری با احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفتگو کرد.

جاودانی در این دیدار از کتابخانه های عمومی به عنوان مراکز مهم و حساس فرهنگی نام برد و اظهار داشت: جلسات انجمن کتابخانه های عمومی و سند نهضت مطالعه مفید با محوریت و دبیری اداره کل کتابخانه ها بسیار تاثیرگذار خواهد بود و نتایج خوبی در پی خواهد داشت.

وی کمک های متقابل این دو مجموعه فرهنگی را راهگشای رشد فرهنگی در زمینه های مختلف بویژه فرهنگ مطالعه مفید دانست و تاکید کرد: از هیچ تلاشی برای کمک به انجام رسالت نهاد کتابخانه های عمومی دریغ نخواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: پروژه کتابخانه مرکزی به یکی از دغدغه های فرهنگی استان تبدیل شده است و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این مجموعه در مرکز استان باشیم.

مرتضی عمرانی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز اظهار داشت: اقدامات فرهنگی موازی در بین نهادهای فرهنگی همواره از آسیب های جدی این حوزه بوده است و همکاری های متقابل به نتایج مطلوب تری می انجامد.

وی با بیان اینکه کتابداران از سرمایه های اصلی در عرصه فرهنگ محسوب می شوند، گفت: کتابخانه های عمومی ظرفیت اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، علمی، هنری و ادبی را با محوریت کتابداران دارا می باشند و جهت بهره مندی بیشتر و بهتر از این فرصت بزرگ فرهنگی همواره آماده استفاده از پیشنهادات و راهکارهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز می باشد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 تير 1394
مدیر کل جدید کتابخانه های استان داره عالی کار میکنه
ظاهرا خیلی فعال و پیگیره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.